donderdag, november 16, 2006

Time flies

Nog een 2 maanden en het gaat gebeuren..!

Momenteel ben ik aan het kijken of ik een buspas van Kiwiexperience of Stray ga kopen. Beide organisaties bieden buspassen aan die je een half jaar geldig zijn. Ik ga ervanuit dat ik op die manier verzekerd ben van vervoer en zoveel mogelijk van Nieuw Zeeland kan zien. Het kopen van een eigen vervoermiddel zit er helaas niet in.

Oh en een fotootje om nog een beetje meer in de stemming te komen! (foto gemaakt door mijn vader in Bretagne)

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zeg uh...
Je kunt nu wel lekker naar Nieuw-Zeeland gaan, maar het is nog wel altijd Breizh Daviken hé??
En ze hebben daar ook géén Evelyne!

16 november, 2006  
Blogger Monique said...

Hey, ik hoorde pas via via (weet al niet meer van wie) dat je naar Nieuw-Zeeland gaat, wat supercool joh! Hoe lang ga je precies? En wat ga je allemaal doen?

Alvast héél erg veel plezier gewenst, en ik ga je blog natuurlijk volgen om te lezen wat je allemaal voor geweldige dingen gaat meemaken. :)

Liefs,
Monique

26 november, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Etty, ik dacht dat we ooit eens afgesproken hadden samen naar Nieuw-Zeeland te gaan... Hoe zat dat ook alweer? ;)

29 november, 2006  
Blogger Etty said...

@ Cornelis; eeuhhhh, ja als jij geen contact meer opneemt ;) je kan nog steeds mee hoor, ruimte genoeg in mijn backpack ;)

@ Monique; De bedoeling is om er 3 maanden gaan rond te reizen en zoveel mogelijk te zien :D

30 november, 2006  
Blogger Etty said...

@ Mams; *knuffel* ik kom op tijd terug voor een vakantie in Bretagne ;)

30 november, 2006  
Anonymous Anoniem said...

hoi ettie
ik word steeds jaloerser
is de buspas al geregeld?
gaan binnenkort even over je meeneemlijstje
met de nadruk op tje
groetjes ettie

16 december, 2006  

Een reactie posten

<< Home