zaterdag, januari 06, 2007

2 weeks!

"Poep en een zucht" dat zou een zeker iemand zeggen als we het hebben over die 2 weekjes.

Volgende week staat de laatste drukke week gepland, 7 dagen werken van maandag tot en met zondag maar dan moet er ook wel genoeg gespaard zijn.
De andere week is bedoeld voor het inkopen en inpakken van mijn "backpack" en natuurlijk het afscheid nemen van familie en vrienden.

Ik ben een tijdje niet bereikbaar geweest met mijn mobiele telefoonnummer maar het is gelukkig weer teruggezet naar het oude.

0064618735793 is ook het telefoonnummer dat ik ga gebruiken in Nieuw Zeeland.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je tante ettie zegt: nu nog maar een week, volgende week om deze tijd gaat het allemaal beginnen.
SPANNEND!!!!veel plezier bij de laatste voorbereidingen

14 januari, 2007  
Blogger Etty said...

Begint nu wel echt te kriebelen inderdaad :D

15 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

tante ettie zegt: staat op je lijstje ook een pyama?

15 januari, 2007  
Blogger Etty said...

Ja mijn superman pyama ;)

15 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil ook mee!!
Ik ga je verhalen iig bijhouden!! Krijg zelf ook alweer bijna kriebels om te gaan :) maar dat zit er voor mij helaas niet in.
Heeeeel veel plezier gewenst bij de kiwi's! Die mensen spreken trouwens raaaar engels.. maar dat hoor je nog wel :)
Liefs, Ludy-Anne

15 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dink je dat er een lief jongetjen van 2 meter lank in je backpack past?

16 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

spannend!!!! ik zal af en toe even je weblog bekijken om te zien wat je daar allemaal aan het doen bent! heel veelplezier alvast..;) en misschien kom je er nog wel bekenden tegen ook! ik geloof dat daphne ook nog 2 maanden op nieuw zeeland is:)

16 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mooi land om heen te gaan !!

21 januari, 2007  

Een reactie posten

<< Home