zaterdag, januari 20, 2007

Aotearoa !

Oftewel "Land of the Long White Cloud" oftenwel gewoon Nieuw Zeeland!

Laatste dagje in Nederland om mezelf vertrekklaar te maken en de reiskriebels zitten er ook al goed in!
Gisteren heerlijk uit eten geweest met de familie bij een cantonees/chinees restaurant. Ze vonden dat ik maar vaker weg moest gaan ;-)

Ik wil bij deze iedereen even bedanken voor de lieve en leuke berichtjes die op mijn blog gepost zijn, ik hoop dat jullie dat blijven doen, want het is daar natuurlijk ook leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!

= ENGLISH =

To the english people that are taking a look at my blog every now and then!

First of all thanks for visiting! :)

Today is the last day of preparing and reeeaaaallly looking forward to the trip now :) I will add english descriptions to the pictures that I'm going to upload here so I hope you can enjoy them too!

Byebye en Tot Ziens vanuit New Zealand!

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey lieve zus :) veel plezier in Nieuw Zeeland ik hoop dat je het heel leuk krijgt. Ik ga het denk ik wel heel leuk hebben op jou kamer ;p. Maar ik hoop dat je gezond en wel weer terug komt in Nederland. Groetjes je lieve zusje Erica :)

21 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

W00T!!! SECOND COMMENT!! :D:D:D
geintje.. :3
Etty, Etty.. Nu ga je toch ECHT weg.. ._. het word veel te officieel voor mij.
Anyways, ik wens je toch echt zo'n geweldige tijd daar.. (: En jou kennende kom je hartstikke gezond terug!
Etty, Take care <3 Pej.

21 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Etty, goede reis en veel plezier in Nieuw Zeeland.

We lezen nog wel op je blog wat je allemaal meemaakt ;)

21 januari, 2007  
Blogger Unknown said...

Hey Etty,

Vandaag vertrokken, spannend hoor!
Nou ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring voor je wordt!
Veel plezier!
Xxx Henny

21 januari, 2007  
Blogger o. Geert en t.Tineke said...

Lieve Etty,

Eindelijk tijd gemaakt om je goede reis te wensen, zien we dat je al een kwartier 'in de lucht'zit. Stom he? Toch willen we je een hele fijne reis wensen. Geniet ervan!

Groetjes van o. Geert en een dikke knuffel van mij, liefs t. Tineke

21 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hey Etty, je zult dit wel pas lezen als je al in Nieuw Zeeland bent, maar in ieder geval veel plezier daar & een goede reis!

Groeten
Johan van Slooten

21 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hé Etty,
Misschien lees je dit wanneer je tijd loopt te verdoen op HongKong airport,
weet je wel hoe lang we er over hebben gedaan om weer thuis te komen?
Dankzij een storing bij de NS...
Bijna 5 uur!!! :-) Maar we hebben wel lol gehad hoor.
Afijn, toen was jij ondertussen ook al een lekker tijdje onderweg.
doeg lekkertjen.
mams

21 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hooiiiiii, sta nu mijn tijd te verdoen op Hong Kong airport ;)

Thanks va voor de gratis internet tip, er staan alleen al weer 5 chinezen achter me te wachten :P Dus ik houd het kort.

We waren om 15:00 nog niet in de lucht hoor, besturingssysteem error en er kwam ook rook uit de motor o_O (jaja ik had toch een plaatsje bij het raam geronseld ;))

Deze airport ligt tussen de bergen, het is mistig maar het uitzicht is al erg mooi!

Op naar Nieuw Zeeland ;)

22 januari, 2007  
Blogger Etty said...

Dankjewel voor de leuke berichtjes :D

Het is nu 2 uur 's nachts bij jullie en hier 10 uur, ik heb niet geslapen maar ben klaarwakker, woei!

22 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Etttyyy, ik mis je nu al!!! Heb je je antiheimwee-kaart al gelezen ;) Nou, ik hoop dat je goed en wel aankomt... Ik zit nu weer aan het werk, het is hier bijna 10 uur s'morgens. Het normale leventje gaat hier gewoon weer door!!

He, geniet ervan!! Ik zal je blog in de gaten houden!!

Liefs, Wytske

22 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hey lieve nichte,

Hopelijk ben je goed aangekomen!!!! We denken aan je en we wensen je daar een geweldige tijd, we zullen je belevenissen blijven volgen, dus hou ons maar op de hoogte ;)

Dikke poes en knuffel,
je tutte, bupe, Sjoerd en Jenna

22 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Etty, kun je me even op komen pikken? Ik zit op het politiebureau in Auckland. Ze hebben me ontdekt als verstekeling in het vliegtuig. Groetjes, Ben.

Nu mag ik terecht jaloers zijn, want je zit er gewoon! WAAAH!

22 januari, 2007  
Blogger Etty said...

hahaha :P

24 januari, 2007  
Blogger Evelyne said...

COUCOU ! A big bisou from LE MOAL family
Evelyne , Yannick , Jeanne , Pierre , Myriam , Anthony et Christian

A bientot doui

18 maart, 2007  

Een reactie posten

<< Home