dinsdag, januari 23, 2007

I want to see mountains!

Vanochtend om 7:30 Nieuw Zeelandse tijd voelde ik weer vaste grond onder mijn voeten. Veilig aangekomen op Auckland Airport na een reis van 36 uur (voor ik het wist waren ze om hoor!)
Ongeveer 2 uur geslapen in totaal en vandaag lekker relaxed op het strand gelegen (Mission Bay) met Monika die ik hier zou ontmoeten!
Lekker briesje en een graadje of 25, perfect strandweer dus! (Ja nu mogen jullie best jaloers zijn! haha!) Ik ben zelfs al een beetje verkleurd :P

Foto's volgen nog, kan ze vanaf hier niet op de computer krijgen!

Ik ben nu dus bijna 48 uur wakker en ik begin het een beetje te voelen ;-)

Straks even een pizza halen en dan lekker vroeg naar bed... Het hostel waar we nu in zitten is groot met veel feestende backpackers, dus we hebben besloten morgen te overnachten in een kleiner hostel "Verandahs" de naam zegt het al, een landhuisje met veranda's en uitzicht op een park.

Donderdag gaan we met Straytravel mee richting Raglan, minder stad en meer landschap!

Oh, ik ben de oplader van mijn telefoon vergeten en ze verkopen hier dus geen LG opladers :-/ nog even bedenken wat ik hiermee ga doen, zet mijn telefoon nu alleen aan voor noodgevallen..

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Had niet verwacht zo snel al een 'blog' van je te lezen!
Prachtig dat reis zo voorspoedig is verlopen!
Gr. RvU

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

We zijn erg blij dat je heel bent aangekomen.
Een JaapSchaap knuffel van je moe.
Jammer van de oplader, maar gelukkig is het je gat niet.

Geniet er van,
va en moe.

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hey Etty, ik ben blij dat je veilig bent aangekomen!! Ik ben jaloeeerrsss.... Hier sneeuwt het in sommige delen van het land :S

Ik zal je straks even de foto's van grimecursus doormailen ;) Je hebt niet veel gemist, de laatste les was niet echt denderend...

He, slaap lekker en we mailen :)

X Wyts

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk te lezen dat een dochter van Bert en Anneke zo ondernemend is. Geniet van deze reis want naar mate je ouder wordt zal het steeds moeilijker worden zĂșlke enerverende reizen te ondernemen. Ik heb weleens gehoord dat het je ongelofelijk vormt zo'n trip. En dat wens ik je ook toe.
Gr. FB

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Etty,

Reizen in NZ lijkt me helemaal fantastisch! Geweldig wijnland!! Wij verkopen de wijnen van www.nautilusestate.com.

Geniet ze,
Frits vd S.

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

tante ettie said: super nicht
fijn dat het alemmal zo ok gaat
geniet voor ons allemaal groetjes van t. ettie

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat deze reis je heel veel inspiratie biedt. Zorg dat je er oog voor hebt, maar dat zal een kunstzinnig type als jou wel lukken! Leef-se!

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

oi, doejedan?

nog een bietjun at ease?

stuur mij ok effun wat van die pizza..

laters, Rick

P.S

Oh noob! oe kun je nou je oplaoner vergeten... :)

23 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hey Etty,

Heb je net al ff gesproken via msn :P gaaf dat je goed bent aangekomen. En geniet van de komende dagen en succes met bijslapen ;)

Dikke kus, Jenna

23 januari, 2007  
Blogger Etty said...

Hoi hoi,

dankjewel voor de lieve berichtjes echt super om te lezen!

@Ludy: Denk dat ik inderdaad maar een prepaid telefoontje koop, ze zijn inderdaad niet zo duur!
Wel fijn voor het thuisfront dat ik in ieder geval overal bereikbaar ben!
Ook een BBH kaart gekocht trouwens ;)

Geld vliegt de knip uit hier in Auckland, maar morgen kunnen we met Stray mee naar Hahei niet naar Raglan ;)

24 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

joh, niet te veel bloggen he XD maar de foto's zijn echt geweldig! jaloeeers! XD

24 januari, 2007  
Blogger Unknown said...

Hey Etty,

We zijn allemaal jaloers op je!
Geniet er van want volgens mij gaan de dagen weken nu extra sneller om want het is zo weer februari.

groetjes van Willy

25 januari, 2007  

Een reactie posten

<< Home