vrijdag, januari 26, 2007

Well that's an eye opener and no mistake...

Even een update nadat eindelijk de computer vrij is gekomen.. Net al even mijn moeder wakker gebeld, toch wel even wennen dat 12 uur tijd verschil! Daar komt de zon net op en hier ga ik straks de zonsondergang bekijken in Raglan.

Leuk hostel midden in de bush maar uitzicht op een gigantische zee en surfersstrand! Lekker relaxed sfeertje hangt hier.

Gisteren een ge-wel-dig-e eerste dag (buiten Auckland) achter de rug.

's ochtends vroeg om 7:30 werden we opgepikt en zijn we (na een laatste blik op de stad Auckland op een van de vulkanen) richting "Cathedral Cove" gereden het mooiste strand van Nieuw Zeeland, en dat was het zeker, na een flinke wandeling van ongeveer een uur kwamen we aan op het witte zandstrand.. Foto's volgen snel, de USB lijkt hier niet te werken :-/ maarja als je niet kan wachten dan google je het maar ;)

s'avonds na een lekkere BBQ zijn we naar het hotwater beach gereden, een gat in de grond en voila je had je eigen hot spa (op sommige punten zelfs kokend heet! oppassen geblazen dus..) Hier maakten we dus de eerste "geothermal" verschijnselen mee..

Terwijl we lekker lagen te relaxen in ons warme badje met uitzicht op een fantastische oceaan kregen we ook nog bezoek van een school dolfijnen.. wauw..
Met zo'n ervaring op de eerste dag het land in, ga ik er vanuit dat het alleen nog maar beter gaat worden!

Morgen gaan we richting Rotorua, de rit er naartoe is gewoon de shire, dus Lord of the Rings muziek in mijn oren en genieten maar!

Sorry van de foto's, ik had ze graag willen delen maar waarschijnlijk moet het even wachten tot ik in Wellington ben in een normaal internetcafe!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hé meisje,

Fijn om je geluidjen effies te horen!
Je klonk lekker enthousiast.
Ben erg benieuwd naar de foto's.

JaapSchaap :-)

26 januari, 2007  
Blogger Unknown said...

neem je nog wat Longbottom Leaf voor me mee? :P

26 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's. Je hebt het er in ieder geval naar je zin (Y)

Hmm, je bent nog geen week vertrokken, en ik hoor vanmiddag op de radio dat Urk wegzakt in de grond... ze kunnen je daar schijnbaar toch niet missen ;)

26 januari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dag nichte,

dat klinkt goed zeg, dat is een leuke eerste indruk haha, hopelijk wordt het inderdaad alleen nog maar beter!

Klinkt geweldig, vanaf hier geniet ik lekker met je mee!!! Dus ga zo door ;)

Dikke kus je nichte

29 januari, 2007  
Blogger Henry said...

dus je hebt geskydived...gaaf!

Ik ben n klasgenoot van je moeder op Windesheim en hoorde e.e.a. over je trip. Ben wel jaloers....aangezien er nogal wat bekenden van mij jou voorgegaan zijn.
Gave foto's hoor!

Veel plezier op je volgende spots!

Groetjes,

Henry

06 februari, 2007  

Een reactie posten

<< Home