donderdag, februari 01, 2007

Heading South

Een dagje korter in Wellington gebleven dan de bedoeling was dat had te maken met het boeken van de ferry etc, maar ik kom er op de terugweg nog een keer langs en dan moet ik maar eens op zoek waar Weta Workshop nou precies zit ;)

Gisteren wel een leuke drukke dag gehad in Wellington. Onder andere het Te Papa Museum (goeie tip Ludy!)
Heb er ongeveer 5 uur rondgelopen maar geen moment verveeld.. Daarna nog even de stad in, nieuwe schoenen gekocht en nog wat andere spullen die ik nodig had, en een opname verpest omdat ik perongeluk een set opliep :P! Wellington is een leuke stad maar wel erg winderig (vandaar de "Windy City")



Vandaag op de ferry (bijna gemist, omdat ik in de verkeerde shuttle zat haha..) prachtig gevaren door Marlborough Sounds....





Aangekomen in Picton, waar ik nu een klein Hostel verblijf "The Jugglers Rest" en het schijnt dat ze elke avond Jongleer lessen en optredens geven, iets om naar uit te kijken en ik ben zeker van plan hier een paar dagen te blijven als het kan!
Sowieso wil ik het op het zuider eiland rustiger aan gaan doen nu, morgen de Queen Charlotte track lopen als het weer goed is, heb ik ook wel zin in!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Môgge Etty,

Kijk dan...
http://www.elffantasy.eu/wp/
Moet ik al een kaartje voor je bestellen?? :-)

Hoe is de zomer daar trouwens?
Weet je, ik mag zaterdag met Willy mee trouwjurk passen/kijken leuk hè.

01 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hé Etty,

Ik heb nog een telefoonnummer door gekregen.
Van familie de Vries in Calloway, Putaruru(kan dat ?)
0207143151
Wat ik ervan begreep is dit wel Noordereiland, dus misschien op de terugreis.
JaapSchaap

01 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Kia Ora Ettie!
Leuk om te lezen dat je mn tip hebt opgevolgd. Zuidereiland moet je idd rustig aan doen, daar is zoveel te zien en te beleven! Je zit nu ook vlak bij Nelson toch? Daar kun je bone-carving doen. Je eigen maorikettinkje maken dus! Eerst maar even jongleren.. :)
Liefs, Ludy-Anne

01 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ha die Etty,

Wat een prachtige foto's en mooie verhalen. Wat heb jij een lef zeg, welke 1/2 gare springt er nu 12.000ft (is ongeveer 10x de Eiffeltoren) uit een vliegtuig. Ik sluit me helemaal aan bij m'n Buppe. Alhoewel eigenlijk ben ik gewoon stikjaloers op je, ik zou het best willen, maar durf het gewoon niet. Tijdens nevendag Six Flags moest ik de tassen e.d. dragen, omdat ik niet eens in een 8baan durf. Groetjes en ik (Esther en Dorien natuurlijk ook) ga je zeker volgen de komende tijd.

Marcel

01 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Als ik op google zoek naar "jugglers rest" en Picton, dan krijg ik ook foto's van jongleurs met brandende fakkels.
Moet ik dus aannemen dat je dat ook gaat proberen....,het zou me niks verbazen na al dat gevaarlijke gedoe...

Doe je voorzichtig....
je Va

01 februari, 2007  
Blogger Etty said...

Jongleren is niet aan mij besteed kwam ik wel al achter!

Dus ik ga het sowieso niet met brandende fakkels proberen :P

Heerlijk hostel dit, wakker worden met de geur van versgebakken brood dat voor je klaarstaat.. Kan het nog beter?

02 februari, 2007  
Blogger linda said...

Dag lieve Etty

Wat een verhalen, ik heb een lach van hier tot aan NZ.
We zijn helemaal aan het genieten van je foto's en alle dingen die je meemaakt.
Marius verklaart je voor gek dat je van zo'n hoogte springt maar vindt het ook wel weer lef hebben.
En ja natuurlijk moest ik ook gelijk aan mijn vader denken net zoals je moe geschreven heeft.
Wij wensen je daar nog een geweldige tijd toe en we houden je in de gaten van hier.
Zet hem op.
Groetjes Marius en Linda.

02 februari, 2007  

Een reactie posten

<< Home