vrijdag, februari 02, 2007

Picton

Zal even kort vertellen wat er de afgelopen dagen gebeurd is omdat het nog niet zonnig genoeg is om naar het strand te gaan! ;)

Picton is een klein "stadje" met een kleine haven waar dagelijks ferry verkeer is van en naar Wellington, klein maar genoeg te zien in die haven dus!



Na een nacht slapen op een normaal bed (dus geen stapelbed!) werd ik al vroeg wakker door de geur van versgebakken brood. mmmmmmmmmmmmmm met homemade jam!
Mijn tas gepakt om eens lekker van de haven te genieten en wat te tekenen, toen ik daar heerlijk in het zonnetje zat, kwam er een nederlandse meid voorbij die ik ook al op het noordereiland ontmoet had! Samen hebben we de Scout Track gelopen die behoorlijk stijl was maar daarna werden we wel beloond met een goed uitzicht op de haven en een stuk van de Marlborough Sounds!



Vannacht slaap ik nog een nachtje in Picton en morgen ga ik met de Stray bus richting Nelson voor een paar dagen! Heb ondertussen al wat bonecarving designs gemaakt omdat ik dat heel graag wil doen, jullie zien het resultaat wel verschijnen!

Liefs,
Etty

Oja.. Pas op voor overstekende Kiwi's!

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

quote:
Oja.. Kiwi?

Deze vatten we niet helemaal....

Verder genieten we enorm mee....

Knuf...
je va.

03 februari, 2007  
Blogger Etty said...

Pas op voor overstekende Kiwi's ;)

03 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Etty,

Vanmiddag hebben we Willy mogen bewonderen in haar trouwjurk, mooooiiiiiiiii...echt een plaatje.
Nu gaan we lekker uit zitten zakken, het was me het dagje wel. Behoorlijk druk dus.
Petra en Nelleke gaan naar een fuif, Erica is naar een fuif, Rick is aan het werk.
Je va en ik zijn maar met z'n tweetjes, we weten niet wat ons aangaat :-)
Eindelijk eens een zak popcorn voor ons alleen.
Jammer dat het uploaden van je foto's niet lukt. Blijf het proberen.
Dikke knuffel!!

03 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nu we het plaatje kunnen bekijken, snappen we het...
Al kiwi's bomen zien verslepen naar een berghelling?

04 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Voor diegenen die niet snappen waarom kiwi's bomen verslepen....

http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs

Doe je voorzichtig...?
Dad

04 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik snap 'm!!

05 februari, 2007  

Een reactie posten

<< Home