vrijdag, februari 23, 2007

Paradise?

Dan zit ik in de bus en dan vraag ik me af "kan het nog beter?" en ja, dat kan...
De verschillende landschappen maken het elke keer weer een belevenis om uit het raam te kijken.

Aangekomen bij Fox Glacier waar we niet de gletsjer op zijn gegaan omdat het erg bewolkt was. Toch wilden we 's avonds ons geluk beproeven bij Lake Matheson waar je een reflectie van Mt Tasman en Mt Cook kan bekijken in het spiegelmeer, als het niet te bewolkt is natuurlijk...


Dan maar photoshop!

De zonsondergang die erna volgde maakte wel weer heel wat goed trouwens!


De volgende dag hadden we alweer de Stray bus geboekt om naar Makarora te gaan!

De rit naar Makarora was adembenemend mooi...




Eergisteren zijn we aangekomen in Mt Aspiring National Park via de Haast pass en verblijven een paar nachten bij lake Wanaka een geweldig klein plaatsje met een uitzicht om onder de indruk van te blijven..



Een paar wandelingen en relaxen staat hier op het programma!

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Welja, relaxen...
Doe je dat niet al een dikke maand, en nog twee te gaan :-)
Nou hier niks te relaxen, soppen, boodschappen doen, huiswerk maken.
Maar volgende week lekker voorjaarsvakantie, jawel!! Een weekje maar weliswaar, maar toch.
Ik wil een paar dagen naar de camping, de tuin aanpakken enzo.
Nou hoop ik dat je vader dit leest, want ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij een paar dagen vrij wil nemen. Maar tot nou toe heb ik nog geen enkele toezegging. En je weet, je vader kan lang 'veinzen' dat hij iets is 'vergeten'.
Knuffel van mij.

23 februari, 2007  
Blogger Unknown said...

that's it. ik gaon ok!

ooit... :P

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wannaar kopen we een ticket Ben? Murregen?

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wie is dat bruine mens.....?

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

as je trouwens van plan waren om te gaon poeren zou ik maar een stievige poerstok kopen:
http://www.stuff.co.nz/stuff/3971109a6010.html

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahaha!
Was ut maar an de angere kaant van de stroat he? :P

En is het al lente in Nederland ofzo dat je de tuin aan wilt pakken, Mams? :D

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou het is hier niet echt koud meer.
Wel wat regenachtig, maar ik hoop volgende week toch wel op een paar dagen knap weer.
En je va heeft een paar dagen vrij...joechei.
Volgende week vrijdag of zaterdag gaan we naar 'night at the museum'
Ga jij nog ergens naar de film?
Een héééééle grote JaapSchaap :-)

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

So jealous right now!!
Ik zie hier vanuit mn flatje niet meer dan nog wat andere flats en de Martinitoren..
Ga jij nog even verder relaxen, ik zal aan je denken als ik weer moet leren voor mn tentamen :S
Have fun!

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hehe Ludy, succes met het leren! :)

En ik wilde ook naar "Night at the Museum" maar die draait hier niet meer, balen!

23 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Get lost...

Nou ik ben het wel met je broertje eens hoor. Al die 'schilderijtjes' maken het gevoel (van kwijl, kwijl, ik wil ook) steeds groter en groter. Zal 'm voorlopig (haha) nog niet worden. Je weet wel gezin, nieuwe baan, ergo druk, druk en nog eens druk. Toch wens ik, en ook Esther en Dorien, je vanuit Emmen al 't goede en vooral erg veel plezier toe.

Groetjes Marcel

24 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Intern fam. Van Urk geintje:

Je kan het aantrekken, heeft hengsels en als het niet bewolkt is kun je er een reflectie van zien in het spiegelmeer?

Mount 'korset'man

25 februari, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahahaha...
Ik dacht van Mount Abel "Tas"man

25 februari, 2007  
Blogger Etty said...

hahahahaha!

Mensen keken net even heel raar naar me toen ik hier hardop moest lachen :P

26 februari, 2007  

Een reactie posten

<< Home