donderdag, maart 29, 2007

De laatste weken alweer

Na het drukke Wellington, heb ik nog 2 dagen lekker kunnen relaxen in een geweldig hostel in Plimmerton (20 minuten met de trein buiten de stad Wellington). Ik bedoel opstaan met het geluid van de golven en een lekker 2-persoonsbed, het had wel een hotel kunnen zijn met zo'n mooi uitzicht!


De host was zelfs zo vriendelijk dat ik een lift om 7 uur 's ochtends kreeg naar het treinstation want ik moest met de Stray bus mee richting Auckland, die konden me alleen oppikken in Paraparaumu (wat een mond vol!) De busrit duurde ongeveer 5 uur en ik ben uitgestapt in Taupo.
Grappig is dat je overal weer dezelfde mensen tegenkomt, dus hier kwam ik ook weer een duitse meid tegen dat ik al eerder ontmoet had, samen met een meid die op dezelfde kamer sliep en een vriendin van haar besloten we een wandeling te maken. Er was ons namelijk verteld dat er ergens een heet water stroom was en aangezien het echt rotweer is leek het ons wel lekker om daar te gaan zwemmen!
Nou we hadden het niet beter kunnen hebben, een kleine waterval waar heet water uitstroomt en een rivier om in te duiken als je het iets te heet kreeg!

Terwijl we lekker aan het zwemmen waren ontmoeten we daar een canadees koppel die op huwelijksreis waren, zij boden ons een lift aan in hun camper naar de "Craters of the Moon" (een thermisch gebied)


Mooizo! Want dat stuk was iets te ver om te lopen en aangezien geen van ons een eigen auto had..
Aangekomen daar waanden we ons meteen in een surrealistisch landschap met stomende kraters in de grond en rare planten en zo werd een druilerige regenachtige dag toch nog leuk en gezellig.



Morgen ga ik richting Napier, het slechte weer blijft nog wel eventjes aanhouden is me verteld maarja we maken er het beste van! Die laatste 3 weken vliegen immers zo om.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige foto's weer!! Echt leuk dat je zoveel mensen leert kennen, en dat ook iedereen zo vriendelijk is!!

Geniet nog ff zussien, je bent zo weer terug, en dan zou je willen dat je daar weer zat ;)

Knuffel, Wytske

30 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Oe..ik krijg het gevoel van Misty Mountains en the dead marches tegelijk.
Wat een vreemde omgeving daar zeg.
En een heleboel mos en varen soorten.
Don't follow the lights!!!!

30 maart, 2007  
Blogger Unknown said...

Nou Etty,

Geniet er nog van.....
Het ziet er erg mooi uit, jaloers!
Dan kun je weer sparen voor een nieuwe reis.

Liefs, Willy

30 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het is hier prachtig weer. Van dat lekkere lenteweer. Beetje fris met een zonnetje. Van mij mag het het hele jaar wel zo zijn :P

Again, gave foto's en verhalen :)

02 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

WAUW

02 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's :) Hier is het ook heel erg mooi weer ;) Nog maar een paar weekjes en je bent weer terug, dan kan ik weer terug naar mijn oude kamer :( Ik mag je tv tog wel meenemen naar mijn eigen kamer he? (A) jij kijkt toch nooit een dvdtje :P Maar ik hoop dat je het daar nog wel naar je zin hebt! Groetjes je lieve zusje :)

02 april, 2007  
Blogger Unknown said...

Ha zus, nog een fijn paasweekend he! Wij hebben gisteren de Lidl leeggekocht, dus wij kunnen er tegenaan. En et is nog lekker weer ook :)

Toedels,

B&W

06 april, 2007  

Een reactie posten

<< Home