zaterdag, maart 24, 2007

On my own again!

*** reclame *** http://20juli2007.nl *** nu je toch op internet zit, allemaal even een kijkje nemen!

Dag iedereen,

Ik ben weer terug op het noordereiland, na een geweldige 6 weken op het zuidereiland was gisteren toch echt de dag dat ik afscheid moest nemen van mijn reismaatje Susanne.

Suus als je dit leest, het was echt top en we spreken snel wat af als we beide weer thuis zijn! (Oh en het is saai om thee te drinken in m'n eentje :P)

Vandaag mezelf prima bezig kunnen houden in Wellington, onder andere de Zoo, Cable Car en Botanic Gardens en morgen staat een bezoekje aan het Embassy Theatre gepland, want daar draaien ze nog elk weekend Lord of the Rings films, je bent een fan of je bent het niet he ;)
Mijn plannen voor de laatste weken in dit prachtige land staan nog niet helemaal vast, sowieso moet ik Napier, Hastings en de Bay of Islands nog bezoeken dus er is nog genoeg te zien.
Maar het begint ook wel al te kriebelen om het vertrouwde Nederland en bekende gezichten weer te zien hoor!

Sorry geen foto's deze keer want ik kan ze hier niet uploaden..

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat gaat de tijd snel zeg!!!
Veel plezier verder op het noordereiland. En zoals je zelf al zegt: daar is ook nog genoeg te beleven!
Liefs, Ludy

24 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hé Ettje,

Wij worren ok wel anwinnig oor!!

24 maart, 2007  
Blogger Unknown said...

je eten trouwes je bord toch wel leeg doaro eh? ;)

26 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Etty,
Het blijft een traag gebeuren vanuit Sappemeer, maar het betekend niet dat we je weblog niet lezen en vol verbazing al je avonturen volgen en je prachtige foto's bekijken. Wat moet het een ongelooflijke ervaring zijn en wat zul je straks nog een tijd nodig hebben om al deze indrukken een plaatsje te geven. We zijn ontzettend blij dat je het zo naar je zin hebt en volop geniet. Ga nog maar even zo door.
Veel liefs en een dikke knuffel!

26 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ben, natuuuuuurlijk, je koken ommers niet iets dat je zelluf niet lekker vinnen :P vanaved maar een ommeletjen (gisteren had ik verse boontjes, rijst en kip met een zoetzuur sausje!)

Ome Geert en Tante Tineke: Ik kom zeker een keer langs om de rest van de foto's te showen! :-)

28 maart, 2007  

Een reactie posten

<< Home