woensdag, april 18, 2007

The End.


Woah.

Dat ik dit dan toch uiteindelijk moest gaan typen zeg, mijn laatste update vanuit Nieuw Zeeland. Terug in Auckland, terug waar het 3 maanden geleden allemaal begon en nu zijn ze alweer om, echt een heel gek gevoel.

Allereerst wil ik alle lieve lezers van mijn blog hartelijk bedanken voor het volgen en natuurlijk het plaatsen van al die leuke berichtjes, vond het echt super om te lezen en op dat soort momenten voelde het helemaal niet alsof je aan de andere kant van de aardbol zit! ;-)

De afgelopen dagen ben ik lekker naar de Bay of Islands geweest, een plek waar je nog lekker kan "unwinden" van alle avonturen, het strand was maar 30 meter van het hostel vandaan en het was nog warm genoeg!

Morgen stap ik op het vliegtuig om 13:10 lokale tijd, dat is 03:10 in Nederland en na een korte stop in Hong Kong vlieg ik terug naar Amsterdam en kom aan om 06:45 zaterdag, haha lekker vroeg!

Tot zaterdag allemaal!! :-)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Etty, ik denk niet dat je dit nog leest maar ik wens je een hele goede terug reis!!! En hopelijk tot snel :D wil wel eens zien hoe bruin je bent haha veel liefs Jenna

19 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hé meis,

goeie reis terug.
Your nice clean room awaits you :-)
we spreken elkaar nog wel even.

knuffel,
mams

19 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

jah, en niet stiekem uit het vliegtuig skydiven ofzo, we zien je zaterdag! liefs, ben&willy

19 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Goede reis terug!!!
En ik wil snel alle foto's zien!
Liefs, Ludy

20 april, 2007  

Een reactie posten

<< Home