maandag, april 23, 2007

Thuis

Na een lange reis van meer dan 35 uur, lande ik weer veilig op Nederlandse grond! Best gek om te bedenken dat je 2 dagen geleden nog aan de andere kant van de aardbol zat. Het duurde even tot mijn backpack eindelijk op de lopende band verscheen (het welkomscomité stond namelijk al ongeduldig op me te wachten) en toen ik voorbij het laatste controle poortje eindelijk de aankomsthal binnenstapte zag ik daar mijn lieve familie enthousiast zwaaien en lachen.

Het weerzien was niet te zuinig, er werd uitgebreid geknuffeld en gelachen en natuurlijk vergeleken hoe bruin ik wel niet was, haha!


Thuis zaten we lekker aan een ontbijtje, waar iedereen weer heerlijk door elkaar heen zat te praten en uiteraard over de meest grote onzin...

Yep, ik ben er weer! :)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En gelukkig maar :-)
Leuk als je op reis bent, nog leuker als je weer in de buurt bent!
Maar nou ga ik wel mijn internetbezoekjes missen.
(Komt mijn huiswerk ten goede)

23 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat staat er nu op het programma? Australië.. Canada.. VS.. Zuid-Afrika.. er valt nog genoeg te zien!
Welkom thuis!
Liefs, Ludy

23 april, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Yahoeeeeeeeee!!!!!

Eindelijk ben je weer terug :)

24 april, 2007  
Blogger Thordallim said...

Knap verslag, heb er al een paar keer met veel intresse in gebladerd en gedroomd ^^.

Enne als je Japan ofzo zou plannen . Laat me tijdig iets weten. ^^


Thordalim aka
Vergauwen Bert

Ps: ben laat met reageren , ben niet zo'n snelle ^^

10 juli, 2007  

Een reactie posten

<< Home